The Legend of Zelda – By Studio Ghibli

Jag önskar innerligt att Nintendo och studio Ghibli snappar upp denna snubbe och genast sätter fart och skapar en mycket väntad filmatisering av The Legend o Zelda. Vem är mer lämpad att göra en film om Link och hans äventyr än magiska Studio Ghibli?!
Se concept art nedan från skaparen Matt Vince.

3 reaktioner på ”The Legend of Zelda – By Studio Ghibli

    1. Jag har försökt hålla mig undan från Ronja Rövardotter alá Studio Ghibli då jag har en när och kär koppling till Astrid Lindgrens berättelse samt Tage Danielssons filmatisering. För mig finns det inget annat! Enligt det lilla jag sett så tycks Studio Ghibli ha tagit sig lite friheter i storyn.

      Gilla

Kommentera

