Star Wars: The Force Awakens

Imorgon vid den här tiden sitter jag på biograf Royal i Malmö och ser, tillsammans med resten av världen Star Wars: The Force Awakens.

Jag är otroligt nyfiken på vad för tvist J.J. Abrams har kokat ihop och är bombsäker på att han skapat filmen med respekt till fansen. Idag är det förmodligen ganska svårt att göra en ny Star Wars-film utan att bli lynchad, men jag tror på Abrams.

Imorgon kommer jag gå in i biografen med ett lugn i kroppen. Jag har vänner som inte sett trailern eller ens velat lyssna kring diskussioner av trailern, men utifrån allt det jag sett och hört så är jag trygg i att förutspå en bra film.

Vi ses väl imorgon?

TFA_thumb_b1c49964

Kommentera

