Återbesök: Retromarknad på Pixel K.A.F.E.

11010_960941613934082_6257245010200762904_n

Idag var det tid för ännu en retromarknad på Pixel k.a.f.e i Malmö där det kunde fyndas allt från leksaker till tv-spel och gamla VHS-kassetter. Allt från 80- till tidigt 90-tal. Då de brukar ta emot inbyte brukar jag ibland skrapa ihop en mängd prylar som möjligtvis kan användas till ett byte. Idag blev inte olik något annat besök då jag självklart hittade en del som jag ansåg kunde behövas i min samling.

fynd från retromarknad

Från vänster ser ni ett Kid Dracula följt av ett Castlevania Adventures II: Belmont´s Revenge  till Gameboy, därefter hittades även ett Wonderboy: The Dragon´s Trap till Game Gear som behövdes för att kompensera de övriga sämre titlarna i min samling av Game Gear-spel. Till sist hittade jag även ett Super Ghouls N Ghosts till SFC som jag länge tittat på.

2 reaktioner på ”Återbesök: Retromarknad på Pixel K.A.F.E.

Kommentera

